سوتی موتیییی!
تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 23:39 | نويسنده : ♠اتاناز♠

چقد واقعا ظلمه شریک شبنم شم ها اقا هیچکس بااین بشر کنار نمیاد اصلا ی کارایی میکنه! استغفرالا!

حالاخوبه همین دیروز بش گفتم ی کاری کنه برگشته درست برعکسشو انجام دادهواقعا بزنم لهش کنم؟!

--------------------------------------------

رفتیم اهواز ۶ نفربودیم ک بزرگشون من بودم شام خواسیم بریم بیرون!

ساعت ۹شب بود راضی هم نبودیم ازهم جداشیم! حالاماشین واستاد مام کلی نازکردیم چارتاپشت نشستن اومدیم دونفره بشینیم جلو مرده گفت اقااینطور نمیشه پیاده شید

خیلی نامرد بود ابرومونو برد ها

اونقدم دورو ورمون شلوغ بود

گفتیم اینطورفایده نداره زنگ زدیم بابای شهرزاد اومد جممون کرد

---------------------------------------------------------------------------------------

این داشم دوروزه میر باشگاه بدنسازی

حالا ما هردفه باید زوربزنیم این شیر ابو بازکنیم باز ضایه میشیم صداش میکنیم بیاد شیر ابو باز کنه!

چیه این مسخره بازیا

----------------------------------------------

اینروزا نمیدونم چم شده ها! فک کنم باهوش شدم

هی هرچی سعی میکنم سوتی بدم ک براتون تعریف کنم نمیشه



نظرات شما عزیزان:

سارا راسو
ساعت8:45---31 مرداد 1394

..............شوهرتو بخولم من
هه شوهر من شاشیده تو دهن نجست خخخخخخخخخخخخ



سارا راسو
ساعت9:17---30 مرداد 1394

ای کونی جنده کجایی چرا رخ نمی نمایی؟؟؟؟؟؟


جنده منظورت ننته نه خخخخخخخخخ کونیم حتما خودتی خخخخخخخخخخخخخ از رو نمیری عزیزم نه خخخخخخخخ بچه پرو خخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: